Vendég regisztráció
A vendégek regisztrációja fontos része az üzleti folyamatoknak, és ennek megfelelően, érdemes rajta javítani - a friendlyway visitor registration megoldásának használatával. Ez a megoldás lehetővé teszi a vendégek adatainak gyors és egyszerű bevitelét a névjegykártya-olvasón keresztül vagy manuális bevitellel. Ily módon mindig tökéletesen átláthatja a vendégek számát és a vendégek egyéb adatait. A felvett adatok azonnal továbbíthatók a CRM rendszerbe. Ráadásul, a bevitt vendég adatok felhasználhatók vendégbelépők automatikus létrehozására. Ezzel az elegáns megoldással már a következő kiállításon is emelheti a cég megjelenésének színvonalát. Kérjük, további részletekért forduljon hozzánk bizalommal! Örömmel készítjük el önnek egyedi ajánlatunkat.
Felhasználási területek: Vendég regisztráció előcsarnokokban és előterekben; vásárokon
Funkciók
- Vendég adatok bevitele billentyűzettel vagy névjegykártya-beolvasóval
- Automatikus vendég be- és kijelentkeztetés
- Vendég adatok központi tárolása adatbázison keresztül
- Közvetlen összeillesztés meglévő CRM alkalmazásokkal
- Egyszerű érintőképernyős kezelés
- RFID vendégkártyák automatikus kiadása
- Ügyletek tartalmának prezentációkban vagy videókban való megjelenítése
- Bármilyen másik "beltéri kommunikációs" megoldással kombinálható
Előnyök
- Hatékony vendég adatbevitel
- Vendégforgalom átlátható nyomon követése
- Imázs javítása a kifinomult, modern vállalati arculatnak köszönhetően
- Gyors kihelyezés vásárokon, kiállításokon
- Nagyon gyors adatbevitel
A friendlyway az alábbi szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére: érintőképernyős kioszkok (internet terminálok), információs pavilonok, internet hozzáférést biztosító állomások, digitális fényképező-fülkék, cd/dvd-író állomások, zeneautomaták, jegykiadó kioszk automaták, videomail állomások, névjegykártyák regisztrációjára szolgáló állomások, szobák és épületek megjelölésére és kezelésére szolgáló megoldások, stand-alone és polcra szerelhető promóciós érintőképernyők, ügyfelek üdvözlésére szolgáló megoldások, projekteken alapuló egyedi kioszk megoldások, friendlyway rendszerek lízingelése üzleti vásárokra és eseményekre, pavilonba telepíthető szoftverek, biztonságos böngésző szoftver, távoli felügyeletre szolgáló szoftverek, kivetítőn történő előadások tervezését elősegítő szoftverek, LCD- és plazmaképernyők távoli felügyeletére szolgáló szoftverek, integrált TV és multimédia állomások, röviden: a friendlyway önkiszolgáló és üzleti információs szoftver- és rendszermegoldásokat nyújt mind viszonteladói üzletekben, mind nyilvános helyeken.
A friendlyway továbbá országos és nemzetközi szintű egyedi szoftverprojektek megvalósítását is vállalja. A friendlyway eddig több, mint 150 projektnél automatizálta és optimalizálta az operációs- és munkafolyamatokat. A megoldások megvalósítása közben a friendlyway olyan csúcstechnológiát használ, mint a Microsoft .net platformja és olyan fejlesztési szabványokat követ, mint a Rational Rose. A friendlyway egyéni igényekre kifejlesztett, az adott ágazat speciális igényeit szem előtt tartó megoldásokat fejlesztett ki és telepített vállalatoknál, szállodákban, iskolákban, egyetemeken, kórházakban, városházákon, városokban és kistelepüléseken, kutatóintézetekben, bankokban, biztosító-társaságoknál, közhivatalokban, éttermekben, a kereskedelemben, repülőtereken, benzinkutaknál, a médiában, vásárokon, a gyógyszeriparban, az egészségügyi szektorban, bevásárlóközpontokban, ingatlanközvetítő irodákban, múzeumokban, telekommunikációs szolgáltatóknál, gépkocsi-kereskedőknél és még számos más esetben.
Elköltöztünk! Új címünk: Millenium Center - 1052 Budapest, Pesti Barnabás utca 4. | mail:
info@friendlyway.hu | tel:
(új!) (+36 1) 78 99 065