Termékismertető
Egyik ügyfelünk a játékiparban, miután bevezette a digitális termékismertető használatát, négy hét alatt 147 %-kal növelte a céltermékek forgalmát. Ez figyelemreméltó siker, és jó ok a friendlyway product guide megoldásának kipróbálására / felhasználására. A termékismertető alkalmazás a vonalkód alapján azonosítja a termékeket, (hamarosan az RF chip felismerés is megvalósul) és egy központi adatbázisból előhívja a megfelelő termékinformációkat. Emellett széleskörű funkciókkal rendelkezik a közös ERP rendszerek eléréséhez. Így a tartalomfrissítés nem csak egyszerű és automatikus, de rendkívül költséghatékony is. Kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Örömmel nyújtunk bővebb tájékoztatást arról, hogy milyen előnyöket jelent product guide rendszerünk az Ön cége számára!
Felhasználási területek: terméktanácsadás, promóció, kiállítási tanácsadás
Functions
- Termékinformációk és tanácsadás pl. járműkereskedelem, ingatlanforgalmazás, élelmiszer- és italkereskedelem, utazás, pénzügyi szolgáltatások, stb. területén
- Termékkonfiguráció intelligens szűrő- és ajánlórendszer segítségével
- Dinamikus valós idejű tartalmak beillesztése külső adatbázisokból
- Termék promóciók időzítése
- Központi használati statisztikák
- Egész rendszerre kiterjedő beállítások helyi kezelése
- Vonalkód- és RFID-alapú hozzáférés a termékinformációkhoz
Előnyök
- Könnyű kezelhetőség a központi kezelőfelületen keresztül
- Költséghatékony, szakszerű ügyfél tájékoztatás
- Alkalmazottaknak háttérsegítség eladás során; alapos háttér információ biztosítása
- Magasabb forgalom, az elsőrendű ügyfél tájékoztatásnak köszönhetően
- Nyitva tartás meghosszabbításának lehetősége
A friendlyway az alábbi szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére: érintőképernyős kioszkok (internet terminálok), információs pavilonok, internet hozzáférést biztosító állomások, digitális fényképező-fülkék, cd/dvd-író állomások, zeneautomaták, jegykiadó kioszk automaták, videomail állomások, névjegykártyák regisztrációjára szolgáló állomások, szobák és épületek megjelölésére és kezelésére szolgáló megoldások, stand-alone és polcra szerelhető promóciós érintőképernyők, ügyfelek üdvözlésére szolgáló megoldások, projekteken alapuló egyedi kioszk megoldások, friendlyway rendszerek lízingelése üzleti vásárokra és eseményekre, pavilonba telepíthető szoftverek, biztonságos böngésző szoftver, távoli felügyeletre szolgáló szoftverek, kivetítőn történő előadások tervezését elősegítő szoftverek, LCD- és plazmaképernyők távoli felügyeletére szolgáló szoftverek, integrált TV és multimédia állomások, röviden: a friendlyway önkiszolgáló és üzleti információs szoftver- és rendszermegoldásokat nyújt mind viszonteladói üzletekben, mind nyilvános helyeken.
A friendlyway továbbá országos és nemzetközi szintű egyedi szoftverprojektek megvalósítását is vállalja. A friendlyway eddig több, mint 150 projektnél automatizálta és optimalizálta az operációs- és munkafolyamatokat. A megoldások megvalósítása közben a friendlyway olyan csúcstechnológiát használ, mint a Microsoft .net platformja és olyan fejlesztési szabványokat követ, mint a Rational Rose. A friendlyway egyéni igényekre kifejlesztett, az adott ágazat speciális igényeit szem előtt tartó megoldásokat fejlesztett ki és telepített vállalatoknál, szállodákban, iskolákban, egyetemeken, kórházakban, városházákon, városokban és kistelepüléseken, kutatóintézetekben, bankokban, biztosító-társaságoknál, közhivatalokban, éttermekben, a kereskedelemben, repülőtereken, benzinkutaknál, a médiában, vásárokon, a gyógyszeriparban, az egészségügyi szektorban, bevásárlóközpontokban, ingatlanközvetítő irodákban, múzeumokban, telekommunikációs szolgáltatóknál, gépkocsi-kereskedőknél és még számos más esetben.
Elköltöztünk! Új címünk: Millenium Center - 1052 Budapest, Pesti Barnabás utca 4. | mail:
info@friendlyway.hu | tel:
(új!) (+36 1) 78 99 065