Vásárlói hűségtámogató rendszer
Népszerűsíti Ön az üzletét aktívan a vásárlók körében, a vásárlói hűség kialakításának céljából? Ha igen, bizonyára tudja, hogy hosszú távú eredményeket csak a vásárlók valódi meggyőzésével lehet elérni. Jó példa erre meglepetés akciók és kedvezmények ajánlása a visszalátogató vevőknek. A friendlyway customer loyalty system megoldásával a vásárlói hűségkártya segítségével azonosíthatók a vásárlók. A vásárlói profil áttekintése után az alkalmazás egyénre szabott ajánlatokat és kedvezményeket / bónuszokat sorakoztat föl. Az ilyen jellegű szolgáltatásokat módfelett értékelik a vásárlók, mivel személyesen hozzájuk szólnak - hasonlóan a régi idők barátságos "sarki fűszereséhez". A customer loyalty system zökkenőmentesen illeszthető minden szokványos CRM alkalmazáshoz, ezzel még költséghatékonyabbá tehető a profilok frissítése. Kérjük, keressen minket bizalommal! Örömmel készítjük el önnek egyedi ajánlatunkat.
Felhasználási területek: értékesítés üzlethálózatokban és bankokban
Funkciók
- Vásárlói kártyák felismerése
- Közvetlen integráció meglévő adatbázisokkal és CRM rendszerekkel
- Személyre szabott termékinformáció és tanácsadás
- Rövid távú promóciók hirdetése
- Magas szintű vásárlói profil analízis
- Digitális kedvezmény- és kupon rendszer
- Versenyek és sorsolásos játékok közvetítése
- Bármilyen másik "értékesítési pont" megoldással kombinálható
Előnyök
- Több vásárló, nagyobb fogyasztói elégedettség
- Megnövelt forgalom, a személyre szabott termékmarketingnek köszönhetően
- Megtartott vásárlók nyomon követésének lehetősége (számla adatbázis stb.)
- Imázs javítása a kifinomult, modern vállalati arculatnak köszönhetően
A friendlyway az alábbi szolgáltatásokkal áll az Ön rendelkezésére: érintőképernyős kioszkok (internet terminálok), információs pavilonok, internet hozzáférést biztosító állomások, digitális fényképező-fülkék, cd/dvd-író állomások, zeneautomaták, jegykiadó kioszk automaták, videomail állomások, névjegykártyák regisztrációjára szolgáló állomások, szobák és épületek megjelölésére és kezelésére szolgáló megoldások, stand-alone és polcra szerelhető promóciós érintőképernyők, ügyfelek üdvözlésére szolgáló megoldások, projekteken alapuló egyedi kioszk megoldások, friendlyway rendszerek lízingelése üzleti vásárokra és eseményekre, pavilonba telepíthető szoftverek, biztonságos böngésző szoftver, távoli felügyeletre szolgáló szoftverek, kivetítőn történő előadások tervezését elősegítő szoftverek, LCD- és plazmaképernyők távoli felügyeletére szolgáló szoftverek, integrált TV és multimédia állomások, röviden: a friendlyway önkiszolgáló és üzleti információs szoftver- és rendszermegoldásokat nyújt mind viszonteladói üzletekben, mind nyilvános helyeken.
A friendlyway továbbá országos és nemzetközi szintű egyedi szoftverprojektek megvalósítását is vállalja. A friendlyway eddig több, mint 150 projektnél automatizálta és optimalizálta az operációs- és munkafolyamatokat. A megoldások megvalósítása közben a friendlyway olyan csúcstechnológiát használ, mint a Microsoft .net platformja és olyan fejlesztési szabványokat követ, mint a Rational Rose. A friendlyway egyéni igényekre kifejlesztett, az adott ágazat speciális igényeit szem előtt tartó megoldásokat fejlesztett ki és telepített vállalatoknál, szállodákban, iskolákban, egyetemeken, kórházakban, városházákon, városokban és kistelepüléseken, kutatóintézetekben, bankokban, biztosító-társaságoknál, közhivatalokban, éttermekben, a kereskedelemben, repülőtereken, benzinkutaknál, a médiában, vásárokon, a gyógyszeriparban, az egészségügyi szektorban, bevásárlóközpontokban, ingatlanközvetítő irodákban, múzeumokban, telekommunikációs szolgáltatóknál, gépkocsi-kereskedőknél és még számos más esetben.
Elköltöztünk! Új címünk: Millenium Center - 1052 Budapest, Pesti Barnabás utca 4. | mail:
info@friendlyway.hu | tel:
(új!) (+36 1) 78 99 065